Каталог Lidl 04.11.2019 - 10.11.2019 - БРОШУРАТА ВЕЧЕ НЕ Е ВАЛИДНА.

1 ... 44 45 47
1 ... 44 45 47
Прегледайте промоционалната брошура на Lidl, валидна от 04.11.2019 до 10.11.2019. На 48-те страници на текущо валидната брошура ще намерите най-добрите стоки в категория Хипермаркети и Супермаркети. Тази брошура предлага намаления за повече от 187 продукта, които вие определено купувате редовно. Ако искате да спестите от следващото си пазаруване в Lidl, не забравяйте да прегледате цялата брошура от страница 1 до страница 48. На текущата страница ще намерите промоции на баня, бира, бисквити, свинско месо, тунквани бисквити, узо, пастет; но брошурата на Lidl предлага много други намаления на стоки като diva, верига, грил, свинско месо, пиле, телефон. Ако искате да пазарувате умно и да спестите значителни разходи от следващия си пазар в любимия си магазин Lidl, не пропускайте нито една брошура, пълна с удивителни цени и смайващи намаления. Посещавайте Moiatabroshura.bg всеки ден, за да не пропуснете нито една страхотна промоция, предлагана от любимите ви магазини.
ОТ ПЕТЪК СЮРПРИЗ Тунквани бисквити 8 НОЕМВРИ до не деля, 10 ноември Различни видове 160 g/бр. САМО СЕГА 11 25* 1 1 kg = 7,81 l от петък, 08.11. до изчерпване на количествата 3 бр. в опаковка Червен боб Кидни 255 g/бр. Пастет Апетит -27% 1,09 Промопакет От свинско месо В асортимента и 1 бр. за 1,29 лв. 79 0 1 kg = 4,27 / 3,10 3 х 300 g/опаковка 11 l/бр. 2+1 БЕЗПЛАТНО 58* 2 -24% ГОРНА БАНЯ 3,29 49 2 Минерална вода 1 бр. = 0,86 1 l = 0,30 / 0,23 от петък, 08.11. до изчерпване на количествата 77 ДА СЕ КОНСУМИРА ОТГОВОРНО И УМЕРЕНО ОТ ЛИЦА НАД ОТ ВАС ПОТВЪРДИХА КАЧЕСТВОТО НА ПОКАЗАНИТЕ ПРОДУКТИ** STEAM BREW Крафт бира Imperial IPA – 7,8% алк. или Imperial Stout – 7,5% алк. 18 -ГОДИШНА ВЪЗРАСТ OUZO OF PLOMARI Узо 0,5 l/бр. 40% алк. Промопакет (0,7 l/бр.) с 2 чаши -35% 1,99 промопакет 29 ХИТ ЦЕНА 99* 14 от петък, 08.11. до изчерпване на количествата HHZ · 19/45 ДА СЕ КОНСУМИРА ОТГОВОРНО И УМЕРЕНО ОТ ЛИЦА НАД 18-ГОДИШНА ВЪЗРАСТ 1 1 l = 3,98 / 2,58 ** Според вкусов тест на 199 продукта от 24 собствени марки, проведен от Ipsos в България по метода на т.нар. сляп тест (blind test), в периода от 18.02. до 24.03.2019 г., сред 4600 респонденти в 6 областни града, на база 100 получени оценки за показания продукт. Повече информация за теста може да откриете на lidl.bg/kachestvo 47