Брошура на Lilly - БРОШУРАТА ВЕЧЕ НЕ Е ВАЛИДНА - стр. 20 *

thumbnail - Брошура на Lilly - Продавани продукти - ръкавици. Страница 20.
20 / 59

* Валидна в следните търговски обекти Lilly

Покажи още

Продукти в тази брошура

 
АКСЕСОАРИ С ъс завладяването на целия свят от пандемията се създаде цял един свят, както и истории за маските, препоръки, варианти и цени – в цял свят. Сред първите текстилни модели на улицата се появиха бели памучни маски с малко конци, набрани, с широк ластик – с паролата – направи сам с това, което имаш у дома – made by grandma. Основно ги носеше grandpa. В ерата на противоположни информации, теории за заговори и защитни теории малкият човек разчиташе на самия себе си, на своите умения и своя опит – изваряване на 100 градуса и многократно гладене. Духовитите маски способстват за релаксиране от затегнатата атмосфера на опашките пред касите или гишетата. С навлизането на новите модели маски се появиха и нови въпроси: трябва ли да насилваме модата със сериозни неща като защита за здравето? И дали, че сме духовити, не означава, че не сме сериозни и отговорни? Първите модели са от баба Първите отговори на въпроса се появиха, когато на всички стана ясно, че коронавирусът ще продължи по-дълго от един моден сезон – маската буквално за една нощ се превърна в must have аксесоар. С новите маски се приспособявахме към новата реалност. Първите модели е трудно да се наричат модели. Това са просто еднократни трислойни защитни маски, купени от аптеките. Белият, синият и зеленият цвят излъчваха стерилната атмосфера и неоновата светлина на операционните зали. По-бързи от световните дизайнери бяха отделни хора, които вкъщи с шевните машини неуморно шиеха маски и ги изпращаха там, където бяха най-нужни. В социалните мрежи се споделяха кройки и духовити решения и можеха да се видят дори и варианти, появили се вследствие на „рециклиране“ на сутиени. Не изоставаха и духовитите хора. Най-приложимото решение бе тип плетена маска тип „създадена от баба“. Маски, шапки, ръкавици Брандове с известни десени, а и модните диви беше лесно да покажат пред света моделите си. Общото е видимият етикет или натрапчиво щампованото лого, а цената им варира. WE’LL KISS AGAIN – ИСТОРИИ ЗА ЗАЩИТНИ МАСКИ ЕВТИНИ СА, ДОСТЪПНИ СА, ДУХОВИТИ СА, ЗАБАВНИ СА И ПРЕДИ ВСИЧКО – ПРЕДПАЗВАТ. ЕТО МНОГОБРОЙНИТЕ ПРИЧИНИ ВСИЧКИ ДА ИМАМЕ СВОЯТА КОЛЕКЦИЯ ОТ МАСКИ. ГОДИНА СЛЕД ИЗБУХВАНЕТО НА СВЕТОВНАТА ЗАРАЗА МОЖЕМ ДА КАЖЕМ, ЧЕ СВИКНАХМЕ С МАСКИТЕ, КАКТО С ОЧИЛАТА ИЛИ С ШАПКАТА, ИЛИ С ЧАДЪРА 20

Други брошури Lilly

Последни брошури