4. БЕЗОПАСНОСТ НА КЛИЕНТИТЕ И ГОСТИТЕ
•
•
•
•
•
•
•
Осигуряване на дезинфектанти за ръце на входа на обекта, в тоалетните и на видни места в други зони, в които няма мивки в близост.
Диспенсерите за дезинфектант е добре да са безконтактни.
Още по-стриктно от обикновено да се следи тоалетните за служители и
клиенти винаги да са заредени с необходимите санитарни средства и материали, като тоалетна хартия, хартия за седалките на тоалетните чинии,
течни сапуни, дезинфектанти, еднократни кърпи за подсушаване на ръцете.
Подсигурете се с достатъчни количества консумативи за измиване и дезинфекция на ръце.
Всички мивки да са осигурени с топла вода.
Дезинфекция на тоалетните на всеки час и по-често.
Рецепцията в хотела трябва да бъде оборудвана с маски, ръкавици, престилки, дезинфектант/кърпички, кош с капак
• Дезинфекция след всеки посетител на:
̵ маси, столове за клиенти, оливиерници, менюта и др. – в обектите за
хранене
̵ чадъри, шезлонги, столове, гардероби и други използвани принадлежности
– на плувните басейни и плажове
̵ бани и тоалетни, обзавеждане и оборудване – в хотелските стаи.
•
•
За шезлонгите на басейна и плажа могат да се използват с покривала за
еднократна употреба.
Употребата на съдове и прибори за еднократна употреба се поощрява,
когато липсват добри условия за измиване на посуда, напр. барове на плажове. Разбира се, препоръчват се такива, които са биоразградими и екологично
съобразени. (МЕТРО каталог
)
24