За компанията Oriflame (Орифлейм)
Всичко започва през 1967 в един малък офис в центъра на Стокхолм. Братята Йонас и Робърт и техният приятел, Бенгт Хеллстен, разговаряли и споделяли мечтите си. Те искали да създадат една различна компания, която да предлага нов тип продукти. Родила се идеята да дават възможност на хората да печелят от продажбата на висококачествени козметични продукти, вдъхновени от шведската природа. По онова време не е било съвсем ясно дали това е успешният път – не и в Швеция. Този разговор слага началото на едно невероятно начинание, което продължава да вдъхновява Орифлейм и неговите последователи вече повече от 50 години.
Днес Орифлейм е компания, представена на пазара в над 60 страни с повече от 3 милиона независими консултанти, които споделят, предлагат и препоръчват нашата козметика и продукти “Wellness”.
“Beauty by Sweden” (Красотата по Шведски)
Като шведска козметична марка лозунгът на Орифлейм e, че когато човек изглежда и се чувства добре, той може да разкрие пълния си потенциал. Когато си част от една подкрепяща се глобална общност, всичко е възможно. Това е шведското разбиране за красотата.
1967 - Първата продуктова линия
Първите продукти били кремове за грижа за кожата, червилa и спирала за мигли. Всички продукти за кожата били на основата на билки и растителни екстракти от Швеция. Още тогава основателите на фирмата отстоявали своята революционна позиция за онова време, настоявайки да не се извършват тестове върху животни.
1970 - Иновативни методи в продажбите
Вместо продажбите да се осъществяват на домашни партита, Орифлейм изпробва нови начини, като се фокусира повече върху каталога си и така наречените продажби „едно към едно“. През август 1970 излиза първият каталог на Орифлейм, отпечатан в 1000 екземпляра.
1970-те - излиза "Нежна грижа"
Пуснат за първи път в началото на 70-те като околоочен крем, ефектът му върху всички зони със суха кожа скоро го превръща в най-любимия мултифункционален балсам, който имаме днес. „Нежна грижа“ е най-продаваният продукт на Орифлейм с продадени над 40 милиона броя.
1982 - Лондонската фондова борса
Орифлейм е първата чуждестранна компания, която успява да влезе в списъка на Лондонската фондова борса след Втората световна война
1997 - стартира уебсайтът Oriflame.com
Орифлейм пуска първия си глобален уебсайт
1999 - основана е Световната фондация "Детство"
Със съфинансиране от Нейно Величество кралица Силвия, Орифлейм е основава Световната фондация „Детство“, чрез която Орифлейм работи в защита на маргинализираните групи деца, особено момичетата.
2008 - открит е Научно-изследователския център
Откриването на Научно-изследователски център включва разкриването на нов обект за клинично тестване – Оридерм, където продуктите на Орифлейм могат да бъдат тествани върху реални хора, за да се видят реалните резултати
2009 - открит е Институтът за изследвания за кожата
В Стокхолм експертите на Орифлейм започват работа по проекти за изследвания на кожата, които са насочени към създаването на следващо поколение уникални технологии предимно за продукти за кожата от най-висока класа.
2011 - излиза Ecobeauty
Революционната серия Ecobeauty съчетава принципите на натуралния природосъобразен произход и производство и етичните стандарти. Това е първата серия козметични продукти, призната от четири водещи независими институции в глобален мащаб: Fairtrade, Ecocert, Vegan Society и Съвета за стопанисване на горите (FSC)
2015 - излиза NovAge
Нашата най-голяма иновация в грижата за кожата е революционната патентована технология Aspartolift, която клинично доказано възстановява еластичността на кожата.
Новаторски начин на продажба
В Орифлейм продажбите се извършват директно чрез представители- дистрибутори на фирмата. С Орифлейм можете да си заработвате суми като допълнителни спестявания или пък с потенциал да развиете кариера, с която да се ангажирате пълноценно. Можете да се регистрирате като консултант и да започнете да продавате продуктите на Орифлейм с помощта на мини каталог или чрез своите лични страници. Освен това, привличайки и други хора да се присъединят, можете с времето да увеличите печалбите си, като ги обучавате да продават и те.
В брошурата и в актуалния каталог, (също и онлайн каталог), можете да видите не само разкрасяващи продукти за женското лице, кремове против бръчки, четки за грим, но и аромати за мъже - парфюми от рода на “Be the Wild Legend”, “Сиво Джордани Голд”; “Vip нощ” които да поддържат и съхранят духа на мъжката сила и пленителност.
Tова е компанията, която вече 52 години е олицетворение на красотата, оптимизма и иновацията.
За повече информация относно специфични продукти и специалните промоции, вижте уеб-сайта на фирмата на: https://bg.oriflame.com
Защо обичаме да пазаруваме от Орифлейм:
Големи промоции: Непрекъснати оферти за промоционални продукти, които предоставят на клиентите най-добрите цени на пазара.