Kaufland - брошура, магазини, работно време

За компанията Kaufland / Кауфланд

През 1972 г. в град Некарзулм е отворен първият хипермаркет с името Kaufland. След обединението на Германия се откриват още магазини. Първият магазин на веригата в чужбина е в град Кладно в Чехия, открит през 1998 г. След това магазини са открити в Хърватия и Полша през 2001 г., Румъния през 2005 г.

Кауфланд е голяма верига от германски хипермаркети и по-малки магазини предимно в областта на хранителните стоки. Сред обектите им има и различни по вид магазинчета. Компанията има над 1000 магазина в Германия.

Първият хипермаркет от веригата на „Кауфланд“в България работи от март 2006 г. чрез подразделението си „Кауфланд България“.

Като международна търговска компания Кауфланд се фокусира върху резултатите, динамиката и коректното отношение. Това са ценностите, които мотивират компанията и нейните служители. На тях се базира и моделът на управление на дружеството.

  • Всяка седмица в новата брошура и каталог може да намерите интересни предложения за всякакви хранителни и нехранителни продукти, като се започни от плодове и зеленчуци, мляко, месо,кашкавали, сирена, алкохолни и безалкохолни напитки до телевизори; гуми; кафе машини; Марките също са разнообразни – от Huawei до Bosch;
  • Освен всякакви дребни аксесоари за дома и бита, инструменти за автомобила и за домашния майстор, също и красиви цветя за вашата градина, алпинеум или тераса.
  • Най-новите магазини във Видин, Кърджали и Сандански радват многобройните жители на областните ни градове.

Вестникът на Кауфланд  - eлектронният бюлетин “Kaufland Newsletter” всяка седмица ви информира за:

  • актуални предложения и специални оферти
  • информация за активни игри и промоции
  • нови апетитни рецепти

Марките на Кауфланд:

За повече информация относно специфични продукти и специални промоции, вижте уеб-сайта на фирмата на: https://www.kaufland.bg

Защо обичаме да пазаруваме от Kaufland:

  • Добро обслужване, почти не се налага да се чака на опашка;
  • Качествени продукти на много ниски цени: Продукти с високо качество, произведени на достъпни цени, за да доставят радост в дома ви;
  • Гъвкави условия за плащане – с банкови карти, ваучери/талони за храна и в брой;

Промоции: Оферти за промоционални продукти, които предоставят на клиентите най-добрите цени на пазара.